.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زمينخواران، اراضي ملي تالش را تصرف كردند

زمينخواران اراضي ملي در ارتفاع بالاي 1800 متر از سطح دريا را در تالش تصرف كردند.
سيدمازيار رضوي رئيس منابع طبيعي تالش با اظهار اين مطلب به خبرگزاري فارس، افزود: هم اكنون، اداره دادگستري تالش حكم تخريب 4 واحد ساخته شده در مراتع ملي در ارتفاع بالاي 1800 متر را صادر كرده و حكم تخريب 4 واحد ديگر هم قبل از اين صادر شده بود.
وي تصريح كرد: مبارزه با زمين خواران و حفظ مراتع و جنگل هاي ملي وظيفه همه دستگاه هاست و نياز به هماهنگي و همكاري بيشتر و نگاه ملي به مسئله دارد.
رضوي تصريح كرد: متصرفان به زمين هاي منابع ملي به طور شبانه هجوم مي آورند و در ارتفاع بالاي 1800 تا 1900 متر از سطح دريا با خانه هاي پيش ساخته، ظرف يكي دو ساعت، تصرف غيرقانوني مي كنند كه حكم تخريب آن را از دادستاني گرفته و تاكنون حدود 10 واحد تخريب شده است.
رضوي از كمبود نيروي حفاظت جنگل و مرتع گلايه كرد و گفت: متصرفان شبانه وارد عرصه مي شوند در حالي كه جنگل و مرتع در حوزه تالش حدود 220 هزار هكتار وسعت دارد و ما فقط 38 نفر نيروي دولتي براي حفاظت از جنگل ها در اختيار داريم!
رئيس منابع طبيعي تالش گفت: تاكنون 3000 پرونده از سالهاي گذشته در مورد تصرف منابع طبيعي تالش در دستگاه قضايي موجود است كه هر سال حدود 780 پرونده جديد تصرف منابع طبيعي به پرونده هاي قبلي اضافه مي شود.
رضوي گفت: براي اراضي ملي تالش پس از رفع تصرف و خلع يد متصرفان، سند رسمي براي دولت صادر شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.